Bydgoska redaktorka mody rusza w podróż dookoła świata – TraveLabel!
TraveLabel to innowacyjny projekt Patrycji Frańczak, projektantki oraz redaktorki modowej z Bydgoszczy. Co wyróżnia ją na tle innych w branży? Jej projekt ma charakter globalny, w dosłownym tego słowa znaczeniu. TraveLabel to podróż dookoła świata, której celem jest ukazanie świata mody od wewnątrz.
Marka TraveLabel powstała z miłości do mody i pasji do podróży. Od kilku lat współpracowałam z różnymi firmami (pisałam artykuły, projektowałam). Jako pasjonatka mody zostałam zauważona za granicą przez J Model Management. Moja współpraca z tą firmą trwa do dziś. Jestem jedyną korespondentką tej firmy w Polsce. Piszę dla nich artykuły, promuję, otrzymuję zaproszenia na ich pokazy mody. Pracuję sama, chociaż staram się też angażować innych do współpracy.
Plan jest z pozoru prosty; 365 dni podróży, 7 modowych stolic świata. Start już 15 września 2015 roku! Celem projektu jest zbudowanie rzetelnego i autentycznego obrazu przemysłu mody. Pokazanie, że świat jest inspiracją oraz, że warto podjąć ryzyko.
Moją 365-dniową podróż rozpoczynam w LONDYNIE. Będę uczestniczyć w Londyńskim Fashion Weeku. Odwiedzę „Fashion and Textile Museum”oraz „V&A Museum. Przeprowadzę wywiad z Zoellą – królową internetu. Dodatkowo odwiedzę nietypowe sklepy takie jak Alice Through The Looking Glass, Tatty Devine. Odwiedzę największe centra handlowe m.in. Fortnum and Mason, Harrods, Harvey Nichols oraz pracownie największych brytyjskich projektantów.
Kolejnymi miastami na trasie Patrycji będą kolejno: Dubai, Delhi, Hong Kong, Sydney, Sao Paulo oraz Nowy Jork. Projekt zapowiada się niezwykle ciekawie! Biorąc pod uwagę fakt, że właścicielka TraveLabel jest bydgoszczanką dodatkowo napawa nas dumą! Jesteście ciekawi jak potoczą się dalsze losy naszej podróżniczki? Na bieżąco możecie śledzić ja na Facebooku!
www.facebook.com/travelabel
BydgoskieMarki.pl to katalog prezentujący firmy powstałe i działające na terenie Bydgoszczy, powiatu bydgoskiego oraz województwa kujawsko-pomorskiego. Pragniemy promować nasze lokalne marki, przedstawiać sylwetki naszych rodzimych przedsiębiorców.