Relacje w świecie biznesu – StartUp Cafe #4
Nawiązywanie relacji w biznesie to najważniejszy krok, jaki każdy przedsiębiorca musi nieustannie podejmować, by osiągnąć swój wymarzony sukces. Dotyczy to zarówno doświadczonych biznesmenów, jak i tych którzy dopiero co stawiają swoje pierwsze kroki w świecie biznesu. Jednak znalezienie sprzymierzeńców w interesach może być czasem nie lada wyzwaniem. Dlaczego tak się dzieje?
Odpowiedzi na to pytanie postarają się udzielić wszystkim uczestnikom goście czwartego już spotkania StartUp Cafe, organizowanego przez firmę ECD Consilis. Problem polega na tym, że wiele osób działających na swój rachunek bagatelizuje to, jak istotną kwestią jest dbanie o swój wizerunek, a co się z tym wiąże – budowanie sieci kontaktów. Wiele osób prowadzących swój interes popełnia karygodny błąd: skupiając się na nieustannej gonitwie za pieniędzmi, harują od rana do wieczora w pocie czoła i szerokim łukiem omijają spotkania, na których mogliby poznać wiele interesujących osób o wartościowych kontaktach i możliwościach. Osób, które posiadają mnóstwo różnych pomysłów, mających ogromne doświadczenie i co ważne, chcących się tą wiedzą dzielić z innymi. Do takich właśnie osób należą nasi prelegenci: Jarosław Sygitowicz, Maciej Świerczyński oraz Justyna Niebieszczańska, którzy opowiedzą o tym jak pozyskać lojalność klienta, dlaczego kontakty i wizerunek w biznesie są istotne oraz jak nad nimi pracować.
Co ważne, podczas StartUp Cafe #4 odbędą się aż dwie sesje networkingowe, tak by każdy z uczestników wiedzę z prelekcji mógł przekuć na praktykę. Spotkanie odbędzie się przy ulicy Kościuszki 27B/8 (Wjazd od ulicy Pomorskiej – budynki starej Kobry) w dniu 09.06.2015 od godzinie 18:00.
Zapisy na spotkanie poprzez pobranie bezpłatnego biletu: http://startupcafe4.evenea.pl
Szczegóły i bieżące informacje na: https://www.facebook.com/events/807747755947863/
BydgoskieMarki.pl to katalog prezentujący firmy powstałe i działające na terenie Bydgoszczy, powiatu bydgoskiego oraz województwa kujawsko-pomorskiego. Pragniemy promować nasze lokalne marki, przedstawiać sylwetki naszych rodzimych przedsiębiorców.