fbpx

BydgoskieMarki - katalog firm lokalnych

Google Ads‏ | Paweł Rabinek (Redseo)

Lip 9, 2015 dodane przez BydgoskieMarki.pl

[Głosów:17    Średnia:4.8/5]

REDSEO BYDGOSZCZCzy wiesz, że każdego miesiąca z wyszukiwarki Google korzysta około 20 milionów Polaków? Szukają tam nie tylko informacji i rozrywki, ale także produktów i usług firm takich jak Twoja. Bardzo dobrze jeżeli masz już czytelną i użyteczną stronę internetową. Czas aby trafili na nią Twoi przyszli klienci. 

Ogromną przewagą wyszukiwarek internetowych nad innymi formami reklamy jest fakt, iż użytkownik wpisujący zapytanie do wyszukiwarki – zdradza swoją intencję. Użytkownik pyta wyszukiwarkę o produkt lub usługę – dlaczego nie odpowiedzieć mu od razu, że mamy to czego właśnie teraz szuka i potrzebuje? To wyróżnia wyszukiwarki od innych form reklamy, gdzie “atakujemy” swoją reklamą osoby niekoniecznie zainteresowane, lub w czasie w którym akurat tego nie potrzebują.

Jak szybko zaistnieć w wyszukiwarce Google
Najszybszą i najpewniejszą metodą aby pokazać reklamę Twojej firmy w wynikach wyszukiwarki Google są kampanie Google AdWords. Korzystając z pomocy certyfikowanej agencji reklamowej wybierasz interesujące słowa kluczowe, na które ma pojawiać się reklama Twojej strony w wynikach Google. Przykładowo “hotel bydgoszcz”, “automyjnia poznań”, “żarówki led” itd., zależnie od Twojego biznesu. Ilość słów jest nieograniczona, warto jednak dobrać je rozważnie. Gdy tylko agencja przygotuje Twoją kampanię, teksty reklamowe itp., Twoja strona będzie natychmiast widoczna na pierwszych miejscach wyszukiwarki Google. Są to tak zwane “linki sponsorowane” widoczne na samej górze wyników, czasem także po prawej lub na dole.

adwordsWażnym elementem prowadzenia kampanii AdWords jest jej bieżąca optymalizacja. Celem optymalizacji jest pozyskać jak najlepsze efekty (sprzedaż, ilość klientów) jak najmniejszym kosztem. Realizuje się to przez ciągłą zmianę słów kluczowych, zmianę tekstów reklamy, dostosowanie ustawień i parametrów kampanii itp. tak aby uzyskiwać coraz lepsze efekty.

Możliwości reklamy w wyszukiwarce
Kampanie Google AdWords dają wiele różnych możliwości reklamowania się w wyszukiwarce. Stosując je mądrze, można pozyskać wielu nowych klientów przy o wiele niższych kosztach niż inne formy reklamy, także internetowej.

Oto jedynie kilka korzyści możliwych do uzyskania dzięki AdWords:

Elastyczny budżet. Budżet reklamowy kampanii AdWords można dowolnie zmieniać. W wysokim sezonie reklama może być intensywna, poza sezonem można ją nawet wstrzymać bez konsekwencji.
Kierowanie geograficzne. Twoje reklamy mogą wyświetlać się w wybranych miastach, obszarach czy województwach. Wszędzie tam, gdzie dociera Twój biznes.
Rozszerzenia reklam. Link do mapki dojazdowej, dodatkowe linki do podstron w reklamie czy numer telefonu widoczny w wynikach Google, to dodatki zupełnie niedostępne w wynikach organicznych (bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google.pl)

AdWords to nie tylko wyszukiwarka
System Google AdWords kojarzony jest głównie z wyszukiwarką Google i wiele osób postrzega go jako alternatywę do organicznego pozycjonowania stron. AdWords to jednak kilka “modułów”, których możliwości reklamowe znacznie wykraczają poza wyszukiwarkę:

Sieć Reklamowa Google – czyli w dużym uproszczeniu reklama banerowa, którą można szybko umieścić na milionach stron polskich i zagranicznych za pomocą Google AdWords.

Reklama mobilna – kierowana na smartfony i tablety, widoczna w wyszukiwarce, na przeglądanych stronach, a nawet w aplikacjach i grach. Skuteczny sposób reklamy usług lokalnych.

Remarketing – reklama kierowana do osób, które już kiedyś były na Twojej stronie. Być może nie złożyły zamówienia lub nie wysłały formularza kontaktowego – takim osobom można pokazać reklamę. Bardzo skuteczne i potężne narzędzie reklamowe.

Zakupy Google – forma reklamy przeznaczona dla sklepów internetowych. Umożliwia pokazanie produktu wraz ze zdjęciem i ceną bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Google.

Reklama wideo na YouTube – w przeciwieństwie do reklamy w telewizji, reklama wideo na YouTube jest bardzo tania i można ją kierować bardzo precyzyjnie do osób zainteresowanych naszą ofertą.

Samemu czy z agencją AdWords?

Proste kampanie Google AdWords może uruchomić w zasadzie każdy, bez specjalistycznej wiedzy czy umiejętności. Nie mając jednak doświadczenia i dobrej znajomości mnogich ustawień i opcji kampanii, łatwo jest “przepalić” budżet reklamowy bez osiągnięcia żadnych rezultatów. Warto więc skorzystać z pomocy certyfikowanej agencji reklamowej posiadającej status “Google Partner”, nadawany przez firmę Google dla najlepszych agencji AdWords.

pawel-rabinek-sq250Odbierz nawet 600 zł na kampanię Twojej firmy
Możesz powiększyć swój budżet reklamowy nawet o 600 zł dzięki kuponom promocyjnym AdWords. Kupony o takiej wartości dostępne są jedynie w agencjach Google Partners.

Paweł Rabinek – firma RedSEO z Bydgoszczy. Z reklamą w wyszukiwarkach internetowych związany od 2006 roku. Realizuje kampanie Google AdWords jako certyfikowany specjalista i Google Partner.

Strona internetowa: https://redseo.pl/adwords/


Facebook Icon