StartUp Cafe bierze pod lupę media społecznościowe!
Media społecznościowe mają ogromny potencjał. Ale nie zawsze wykorzystany. Można dzięki nim zbudować silną i wartościową markę. Warto od najlepszych dowiedzieć się jak to zrobić.
Tomek Hejankowski i Paweł Olszewski z agencji Social Room opowiedzą o skutecznych działaniach oraz dobrych praktykach, które warto zastosować w swoim biznesie. Będzie można dowiedzieć się jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych i zweryfikować swoje dotychczasowe poczynania.
Tomek to fan kreatywnego myślenia i niestandardowych rozwiązań a Paweł – specjalista w dziedzinie brandingu. Ukończyli dziennikarstwo i komunikację społeczną. Razem z przyjaciółmi prowadzą startup – Social Room, w którym zajmują się kreowaniem wizerunku marki w social media. Uważają, że obecność firmy w mediach społecznościowych jest niezwykle istotna, jednocześnie zwracając uwagę, że nie wystarczy w nich wyłącznie „być”.
StartUp Cafe to cykl comiesięcznych spotkań organizowanych przez ECD Consilis. W każdy 2. wtorek miesiąca spotykają się początkujący przedsiębiorcy, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniami, budować relacje – nie tylko biznesowe. Od września współorganizatorem jest Social Room. Prosimy zabrać ze sobą wizytówki!
Agenda spotkania:
18:00 Rozpoczęcie wydarzenia oraz powitanie Gości
18:15 Social media dla biznesu: jak skutecznie prowadzić profil marki? – Social Room
19:00 Networking

BydgoskieMarki.pl to katalog prezentujący firmy powstałe i działające na terenie Bydgoszczy, powiatu bydgoskiego oraz województwa kujawsko-pomorskiego. Pragniemy promować nasze lokalne marki, przedstawiać sylwetki naszych rodzimych przedsiębiorców.