BydgoskieMarki - katalog firm lokalnych

5 złotych zasad profesjonalnej obsługi klienta

sty 2, 2020 dodane przez BydgoskieMarki.pl

Dobra, profesjonalna jakość obsługi klienta to dziś klucz do sukcesu wszystkich przedsiębiorstw, którym zależy na skalowaniu biznesu i wzroście sprzedaży. Zapewnienie jej klientom nie jest jednak wcale takie proste – wymaga przemyślanej strategii oraz opracowanych metod i standardów działania. Nie wiesz, jak je przygotować i od czego zacząć? Poznaj 5 zasad profesjonalnej obsługi klienta!

Bezpośredni, szybki kontakt

Żyjemy w czasach łatwej, błyskawiczne komunikacji. Zależy na niej również klientom, którzy w krótkim czasie chcą uzyskać potrzebne informacje i rozwiązać problem. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę marka DKM Power Transmission zajmująca się sprzedażą przekładni, wariatorów i silników elektrycznych. Jak przekonuje Andrzej Grączewski, właściciel firmy, zapewnienie klientom możliwości szybkiego kontaktu telefonicznego jest niemniej ważne niż terminowa dostawa zamówionych w dkmpower.pl produktów.

Doradztwo na najwyższym poziomie

By jakość obsług klienta była jak najwyższa, zatrudnieni w firmie sprzedawcy muszą być prawdziwymi fachowcami, którzy doskonale znają oferowane rozwiązania. Przestawienie oferty i sfinalizowanie transakcji nie wystarczy – zadaniem handlowca jest wyposażenie klienta w niezbędną wiedzę i odpowiedź na wszystkie nurtujące go pytania. Dzięki zapewnieniu doradztwa na najwyższym poziomie, klient czuje się bezpiecznie i chętniej dokonuje zakupu.

Obsługa posprzedażowa

Choć pojęciu obsługi posprzedażowej większości przedsiębiorstw jest już doskonale znane, wciąż zdarzają się i takie, które nie zapewniają jej w wystarczającym stopniu lub zupełnie ją lekceważą. To błąd! Klienci chętniej skorzystają z oferty mając pewność, że w razie ewentualnych problemów z eksploatacją zakupionych produktów, będą mogli liczyć na wsparcie, usunięcie usterek itp.

Respektowanie praw kupującego

Podejmując zakupowe decyzje, klienci pod uwagę biorą nie tylko cenę i jakość produktu, ale także opinie o danej firmie. By te były jak najlepsze, warto zadbać o fachową obsługę w zakresie realizacji gwarancji, która przysługuje każdemu kupującemu. Dzięki niej, nawet, jeśli zakupiony produkt okaże się wadliwy bądź niespełniający oczekiwań klienta, wciąż możesz zyskać jego pozytywną opinię. Co więcej, w ten sposób zyskasz również jego zaufanie i zwiększysz szanse na ponowne zakupy w Twoim sklepie.

Indywidualne podejście

Klienci Twojej firmy oczekują nie tylko fachowej obsługi, ale także indywidualnego podejścia. To ważne, by doradcy oraz handlowcy potrafili nie tylko wysłuchać potrzeb klienta, ale także by byli w stanie dopasować do nich najlepsze rozwiązanie. W DKM Power Transmission, sprzyja temu szeroka oferta produktów oraz zatrudnieni w firmie empatyczni i profesjonalni doradcy.

Wyciągarki od DKM Power Transmission

Powyższe zasady, choć nie są jedynymi, których warto przestrzegać, mogą przyczynić się do poprawy jakości obsługi klienta Twej firmy. Stosuj je, aby – tak jak firma DKM Power Transmission – nieustannie się rozwijać i zwiększać sprzedaż. Twoi klienci z pewnością docenią lepszą i bardziej profesjonalną obsługę, a Ty zyskasz ich zaufanie i zwiększysz szanse na pozytywne rekomendacje.


Facebook Icon