BlackFish Studio – bydgoskie studio filmowe
18 lipca 2015 w Bydgoszczy zostało otwarte profesjonalne studio filmowe. Pierwsza tego typu przestrzeń w naszym mieście ma szanse dość szybko stać się miejscem kultowym. Dlaczego? Przede wszystkim dzięki niesamowitej atmosferze, która panuje w BlackFish. Jak powszechnie wiadomo za atmosferę odpowiedzialni są ludzie. W tym przypadku wyjątkowi ludzie.
BlackFish to miejsce w którym z powiedzeniem mogą powstawać wysokiej klasy produkcje filmowe. W studio tworzone były już filmy reklamowe, dokumentalne oraz teledyski. Jednymi z przykładów umiejętności produkcyjnych były relacje z Camerimage czy TEDx Bydgoszcz.
Powierzchnia studia to blisko 200 metrów kwadratowych „industrialnej przestrzeni” podzielonej na odpowiednie sekcje. Stanowiska montażowe, przebieralnia, scena/cyklorama oraz odseparowane miejsce do pracy kreatywnej z dostępem do kuchni. Wysoki sufit oraz możliwość wykorzystania wind przemysłowych dają szerokie możliwości kreowania przestrzeni oraz aranżacji planu dużymi rekwizytami.
BlackFish to nie tylko gotowe studio z profesjonalnym sprzętem oraz merytorycznym wsparciem. To przestrzeń, którą ekipa pasjonatów chce dzielić się z innymi artystami. Idea coworkingu jest wyczuwalna wszędzie. To wręcz podstawowy model biznesowy BlackFish. Studio otwarte jest dla wszystkich tych, którzy tworzą lub chcą tworzyć. Dla tych, którzy widzą dodatkowa szanse dla swojego biznesu. Magia tego miejsca stwarza nowe możliwości i zdejmuje bariery ograniczające wielu twórców.
Ludzie – to oni odpowiedzialni są za rozwój tej przestrzeni. To ich wspólnie wypracowany cel jakim jest utworzenie BlackFish daje innym możliwość osiągnięcia wyższego poziomu produkcji. Andrzej Majczyk, Karolina Piotrowska, Jacek Jabłoński, Bartłomiej Stempień, Waldemar Oparka, Marta Pawłowska oraz Karolina Nowakowska to esencja czarnej ryby.
BydgoskieMarki.pl to katalog prezentujący firmy powstałe i działające na terenie Bydgoszczy, powiatu bydgoskiego oraz województwa kujawsko-pomorskiego. Pragniemy promować nasze lokalne marki, przedstawiać sylwetki naszych rodzimych przedsiębiorców.